דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כפרי נופש חופשה בסגנון אחר 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 2848 פעמים ]

באירופה תוכלו למצוא צורת נופש שלא כל כך ידועה לתייר הישראלי - כפר נופש. כפר נופש הוא מקום מיוחד שבו ניתן לנפוש עם כל המשפחה המזכיר קצת את אתרי התיירות ההמוניים של הכל כלול, אבל באווירה שונה לחלוטין. כפר נופש הוא מקום לא גדול המיועד למשפחות המתגוררות בוילות מרווחות עם כמה חדרי שינה, חדר אורחים מרווח, מטבח וכדומה. כפר נופש ממוקם בדרך כלל ליד עיירה ציורית בהולנד, בלגיה, צרפת וכדומה והחופשה כוללת את כל מה שהמסביב יכול להציע. העיירות שבהן ממוקמים כפרי נופש אלה הן עיירות ציוריות וקטנות עם בתים עתיקים, בתי קפה ומסעדות מקומיות המגישות אוכל נפלא והמון מסלולי הליכה ונסיעה באופניים. חופש בכפר נופש הוא חוויה שונה ממה שהכרתם.


כפרי נופש בחו"ל – חוויה לכל המשפחה


כפרי נופש בחו"ל ניתן למצוא בכמה מדינות באירופה ובראשם בלגיה, צרפת, גרמניה והולנד. כפרי נופש בחו"ל הם חוויה לכל המשפחה שאינה מזכירה שום חווית חופשה אחרת. כפרי נופש בחו"ל הם הנאה צרופה לכל המשפחה כאשר כל אחד יכול למצוא בהם את מה שמעניין אותו. הילדים יהנו מפארקי מים, מגרשי מיני גולף, מגרשי משחקים ומשחקיות משוכללות, המבוגרים ימצאו כפרי נופש בחו"ל עם מתקני ספא משוכללים, באולינג, סנוקר, מסיבות קריוקי, בריכות שחייה, מגרשי טניס וכדומה. בנוסף לכל השפע הזה תוכלו לצאת מן הכפר ולעשות טיולים רגליים באיזור או טיולי אופניים נהדרים וכדומה. כפרי נופש בחו"ל ממוקמים בקרבת עיירות ציוריות שניתן לצאת ולבלות בהם, לאכול במסעדות השונות שבהן וכדומה.


כפרי נופש בהולנד – הכל כלול


אחת המדינות המפותחות בנושא כפרי נופש היא הולנד. בהולנד תוכלו למצוא כפרי נופש רבים. כפרי נופש בהולנד מאפשרים לכם את החוויה המושלמת של כפר נופש ואם תרצו תוכלו למצוא גם כפרי נופש בהולנד בסגנון הכל כלול. אבל אל תתנו לשם הזה להטעות אתכם. לא מדובר במלון המוני עם מאות אנשים וילדים, אלא במקום הרבה יותר צנוע המאפשר ליהנות גם מהשקט של הסביבה ולנפוש בצורה רגועה.


כפרי נופש בהולנד – וונדרלנד קלקר


כפר נופש זה נמצא בסמיכות לגבול הגרמני ויש בו ארבע מלונות נושא ופארק שעשועים מעולה לילדים עם מתקנים רבים שגם מבוגרים יוכלו להצטרף אליהם בכייף. כפרי נופש בהולנד מסוג זה מאפשרים מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה כגון: אירועי בינגו, מסיבות קריוקי, מופעי בידור שונים, הפעלות רבות לילדים, מתקני ספורט כמו טניס מיני גולף וכדומה, קליעה למטרה עם חץ וקשת, משחקי כדורעף וכיוצא באלה.


כפרי נופש בהולנד בסגנון הכל כלול דואגים לכם להכל. לילדים יש תעסוקה לאורך כל היום ולמבוגרים יש פעילויות משלהם, יש במקום חנויות ובוטיקים ואוכל לכל היום.


כפר הנופש וונדרלנד מציע שלוש ארוחות ביום בשתי מסעדות הנמצאות במתחם וניתן לבחור לאכול בעוד שלוש מסעדות נוספות בתוספת קטנה של מחיר. המקום מציע משקאות ומשקאות אלכוהולים למבוגרים, גלידות ונישנושים לילדים. אם אתם מגיעים עם ילדים מתחת לגיל 3 תצטרכו לשלם רק על הטיסה וכל היתר כלול באירוח המשפחתי ללא תוספת תשלום לאדם נוסף. בכפר הנופש וונדרלנד תמצאו גם מרוצי קארטינג, פורמולה 1, נהיגה בטרקטורונים, טיולי אופניים, מתקני ספא וכדומה.


למי שמעוניין לחוות דבר חדש בסגנון הכל כלול באווירה מיוחדת ולא המונית, כפרי נופש בהולנד הם פתרון נהדר. כפרי נופש בהולנד מציעים לכם ליהנות מפארק שעשועים גדול ופעילויות אין ספור לילדים, אוכל מעולה, פעילויות למבוגרים וכדומה. כדי להגיע לכפר הנופש וונדרלנד מגיעים בטיסה לעיר דיסלדורף שבגרמניה ומשם במרחק של נסיעה קצרה (20 דקות) מגיעים לכפר הנופש. לפני הזמנת כפר נופש בהולנד מומלץ לעשות השוואת מחירים כדי לקבל את הטוב ביותר במחיר הסביר ביותר.

 

משה אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב